نكس وان موزيك نكس وان موزيك .

نكس وان موزيك

تعمير يخچال بوش

امروزه در تمام مكان هاي دنيايخچال هاي زيادي وجود دارند كه ما از آنها استفاده ميكنيم و براي تعمير يخچال بوشنيز گاهي اوقات عيوبي در اينيخچال ها ظاهر مي شود كه بايد به كمك افراد كار آزموده و متخصص بر طرف شود.در حال حاضر برندهاي بسيار زيادي در حال توليديخچال هستند كه اين امر باعث راحتي زندگي ما انسان ها مي شود.همانطور كه مي دانيدتعمير يخچال امرسان هر وسيله برقي و يا غير برقي با استفاده كردن به مرور زمان فرسوده و يا خراب مي شود كه اغلب ميتوان آن را تعمير كرد و يا گاهي اوقات اين وسيله برقي بسيار خراب و غير قابل تعمير مي شود كه مجبور هستيم آن را تعويض كرده و دوباره هزينه نماييم براي آن ، ولي امروزه با پيشرفت علم و بهبود پيدا كردن صنايع توليد و تعمير شركت هاي مختلفي در حال تعمير اين گونه يخچال ها هستند كه اغلب نيروي كار ماهر نمي باشد و گاهي اوقات باعث مي شوند كه مشكل بزرگ تر و پر هزينه تر شود.ما با نيروهاي ماهر و كار آزموده خود پاسخگوي نياز هاي شما شهروندان محترم هستيم.ما ميتوانيم براي شما كيفيت ،سرعت عمل و ايمني را به ارمغان آوريم.

همانطور كه گفته شد ما در زمينهتعميريخچال آدميرال بسيار ماهر مي باشد و همچنين شما مشتريان محترم ميتوانيد با خيالي آسوده و اطمينان كامل تعميريخچال هاي خود را به دستان پر توان ما بسپاريد.ما ميتوانيم تمامييخچال ها اعم از : تعميريخچال بوش، تعميريخچال امرسان و تعميريخچال آدميرال را براي شما انجام دهيم.هرگاه شما هموطنان محترم با مشكلاتي از قبيل : خنك نكردن يخچال ، خوب بسته نشدن يخچال، وجود سرو صداي اضافي و مزاحم، از كار افتادن صفحه نمايشگريخچال ، كم شدن منبع آب ، كم شدن گاز يخچال ، برفك زدن يخچال ، از كار افتادن متور و در نهايت براي تعميريخچال دوو و.... ميتوانيد با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت و با كمترين هزينه مشكل يخچال شما را برطرف نماييم.همچنين به ياد داشته باشيد به دليل سنگين بودن وزن يخچال و مشكل در جا به جايي بهتر است با رعايت نكاتي از قبيل : فاصله دادن يخچال تا ديوار كه باعث جريان بهتر هوا مي شود و از اين رو ديگريخچال شما داغ نمي شود و هرگز متور نمي سوزاند ، همچنين به ياد داشته باشيدكمپرسوريخچال زماني مي سوزد كه دماييخچال زياد شود و متور نتواند دماي هواي گرم را از پشت يخچال خارج كند و باعث سوختن متور يخچال مي شود كه اين امر باعث پرداخت هزينه سنگين براي تعمير مي شود و حتي گاهي اوقات خرابي آنقدر زياد مي باشد كه مجبور به تعويضيخچال مي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۸:۰۵ توسط:musicstar موضوع:

دماسنج ديجيتال

دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال

اهميت دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال در زندگي روزمره انسان بسيار بالاست و همچنين در علم نوين، اهميت داشتن دماسنج ديجيتال براي اتاق هاي عمل كه بيماران در حالت بيهوشي به جهت سرد و گرم بودن اتاق ها دچار شك و واكنش ميگردند اهميت بسزايي دارد.

در زمينه صنعت اندازه گيري دما نيز بسيار مهم است، حتي در زمينه راهسازي انواع دماسنج ديجيتال براي آسفالت نيز مورد استفاده قرار ميگيرد، حتما از خود ميپرسيد دما در راهسازي چه كاربردي دارد؟ اهميت دماسنج براي اندازه گيري دماي آسفالت مهم است چون اگر دماي زمين، زمان اسفالت كاري كمتر از 160درجه سانتيگرايد باشد ان اسفالت از مقاومت خوبي برخوردار نخواهد بود و به زودي ترك خواهد خورد.

در خصوص صنعت آزمايشگاه استفاده از ميكروسكوپ از پايه ميكروسكوپ دانش آموزي , ميكروسكوپ دو چشمي , ميكروسكوپ سه چشمي  و انواع ميكروسكوپ هاي ديجيتال و جيبي مورد استفاده است .

يكي از پر كاربرد ترين استفاده هاي دماسنج در پزشكي و توصيه هاي پزشكي در زمينه اتاق كودك مي باشد كه نبايد نوزاد تازه به دنيا آمده را در دماي بالا نگهداري گردد به جهت اينگه در دماي بالا و نياز كودك به جابجايي، بدن كودك سرد و گرم شده و باعت افت سيستم ايمني ميشود و امكان سرماخوردگي كودك و نوزاد بسيار بالا ميرود.

فروش دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال با توجه به برند شركت هاي سازنده،  از اين جهت اهميت دارند كه  دماسنج ديجيتال دقيق بايد قابليت اندازه گيري دهم درجه را دارا باشد كه در دماسنج هاي ساخت كشور فرانسه و آلمان و در برخي از برند هاي تايواني اين قابليت موجود است . مجموعه زمردآزما اقدام به واردات انواع دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج با دقت بالا نموده است و اين مجموعه غير از فروش دماسنج ديجيتالي وفروش رطوبت سنج ديجيتالي واردات انواع تجهيزات زمين شناسي و ميكروسكوپ دانش آموزي و ميكروسكوپ هاي حرفه اي را دارد .

دماسنج در آشپزي ؟!؟!

اين روزها دماسنج، حتي در زمينه آشپزي و آشپزخانه مورد استفاده قرار ميگيرد. هتل ها و رستورانها و حتي در منازل براي تست گرم بودن يا سرد بودن غذا از پراپ استفاده ميكنند. دماسنج آشپزي داراي پراپ فلزي هست كه قابليت اندازه گيري رنج دمايي از 50- الي 300+ درجه را داراست  كه رنج كاملي براي انواع مايعات و جامدات مي باشد

دماسنج ديجيتال يخچال براي انواع يخچالهاي رستورانها و سرخانه ها نيز مورد استفاده است كه وزارت بهداشت تاكيد بر داشته كه تمامي رستورانها و سرخانه بايد براي هر يخچال يك عدد دماسنج سنسوردار استفاده كنند تا مسئول آشپزخانه بتواند بهترين دما را براي نگهداري محصولات درون يخچال به راحتي كنترل كنند.

دماسنج جيوه اي و دماسنج الكلي آزمايشگاهي پيش از ورود دماسنج هاي ديجيتال اولين دماسنج هاي ساخت بشر بوده است كه حتي در زمينه پزشكي هنوز براي اندازه گيري طب افراد از دماسنج جيوه اي دهاني استفاده مي شود .

 دماسنج ديجيتال و يا همان ترمومتر ديجيتال چيست؟

همان طور كه مي دانيد دماسنج جهت اندازه گيري ميزان سرما و گرماي هوا مي باشد و حائز اهميت بودن دماسنج از اين باب است كه دما‌ي محيط براي حفظ و نگهداري مواد و اشياي مختلف از جمله دارو و غذا و نگه داشتن دما در يك سطح مناسب در بيمارستان‌ها، ادارات، ارگان هاي دولتي،  مدارس و در خانه براي نگهداري درافراد سالخورده وكودك اهميت دارد.

كاربرد دماسنج در صنعت زمين شناسي نيز كاربرد دارد  پس از دما در صنعت زمين شناسي جهت استخراج از كمپاس برانتون زمين شناسي ( قطب نما زمين شناسي ) يا كمپاس كلارك ( قطب نما كلارك ) استفاده ميشود.

اآيا ميدانيد تفاوت بين سلسيوس (سانتيگراد) و فارنهايت چيست ؟

سلسيوس (سانتيگراد) و فارنهايت مقياس يا واحد اندازه گيري درجه حرارت هواي محيط يا بدن انسان و حيوانات مي باشند. آنها مقادير نسبي براي نقاط انجماد و نقطه جوش هستند و مهم است كه توجه داشته باشيد كه شاخص اصلي نقاط انجماد و جوش آب است . اين مقياس ها در بسياري از شرايط مفيد بوده و سراسر جهان استفاده مي شوند.

مقياس سلسيوس ، نام خود را از يك ستاره شناس سوئدي به نام آندرس سلسيوس كه كشفيات و مشاهدات خود را درباره دو درجه مندرج بر روي دماسنج در سال ۱۷۴۲ به دنياي علم معرفي نمود. در ابتدا اين مقياس سانتيگراد ناميده شد اما بدليل برخي از مسائل ، نام آن به طور رسمي با نام سلسيوس با نماد ° C به تصويب رسيد. بسياري از كشورها به دليل سهولت استفاده اين مقياس را به عنوان مقياس اصلي واستاندارد اندازه گيري دما بكار مي برند.

مقياس فارنهايت، توسط دانيل گابريل فارنهايت فيزيكدان آلماني در سال ۱۷۲۴ پيشنهاد شد. اين مقياس ابتدا براي مقاصد اقليمي، صنعتي و پزشكي و عمدتا در غرب در دهه ۱۹۶۰ استفاده مي شد. اما كم كم مقياس رايج در اكثر كشورها سلسيوس شد. هنوز در ميان كشورهاي ديگر مانند ايالات متحده از فارنهايت استفاده مي شود.با اتخاذ اين سيستم در واقع خوانش منفي درجه حرارت به حداقل مي رسد. درجه فارنهايت در افراد سالخورده وكودك اهميت دارد و بسيار استفاده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۶:۲۸ توسط:musicstar موضوع:

دفتر ازدواج غرب تهران با سفره عقد شيك

دفتر عقد

دفتر عقد و ازدواج شيك با قيمت مناسب

دفتر ازدواج غرب تهران با سفره عقد شيك

برخي از افراد جامعه كه در رفاه كامل زندگي ميكنند مشخصا مشكلي با هزينه هاي عقد و ازدواج ندارند، اما اگر واقع نگرانه به جامعه نگاه كنيم بخش عمده اي را طبقه متوسط و رو به پايين تشكيل ميدهند، بنابراين مشكلات اقتصادي روي اين افراد سنگيني بيشتري دارد و در زمان عقد و ازدواج باعث نگراني زوجين و خانواده ها ميشود.
ازدواج يك بار در زندگي افراد رخ ميدهد و هركسي دوست دارد در بهترين روز زندگي اش همه چيز بر وفق مردادش باشد و آرزويي هايي كه داشته است براي اين روز برآورده شود.
پس اگر در شرف عقد و ازدواج هستيد و نگران هزينه هاي بالاي دفاتر عقد و ازدواج ايد، دفتر ازدواج مهر و وفا اين نگراني را از شما دور ميكند.
دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا در تهران منطقه سعادت آباد، براي تمامي افراد جامعه در هر سطحي به برگذاري مراسمي رويايي در محيطي شيك و مدرن ميپردازد.
امكانات دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا شامل، سفره عقد لوكس و مدرن با ۵ تم رنگ، عقد شرعي و ثبت عقد، انتخاب عاقد، برگذاري عقد آريايي، بادكنك آرايي، شمع آرايي، ظرفيت ۵۰ نفر، گل آرايي طبيعي، پذيرايي و… ميباشد.
كه در ۴ پكيج مختلف براي شما عزيزان ارائه ميشود.

دفتر شيك براي ثبت عقد و ازدواج – مراحل ثبت ازدواج دائم

از دسته امكاناتي كه دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا براي عروس و داماد هاي عزيز در نظر گرفته براي آن دسته از افرادي است كه تنها ميخواهند در اين دفتر عقد، ثبت ازدواج كنند.
زوجين عزيز ميتوانند از شنبه تا چهارشنبه به جز اعياد به ثبت ازدواج در دفتر عقد مهر و وفا بپردازند.

مراحل ثبت ازدواج دائم

مرحله اول: مراجعه به دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا براي بستن قرارداد و تعيين زمان عقد به همراه مدارك لازم.
– اصل شناسنامه زوجين به همراه ۲ برگ كپي
– اصل كارت ملي زوجين به همراه ۲ برگ كپي (پشت و رو كارت)
– جواب آزمايش قبل از عقد و يا دريافت معرفي نامه آزمايشگاه
* دفتر ازدواج مهر و وفا به شما عزيزان معرفي نامه آزمايشگاه و آدرس آزمايشگاه هاي معتبر را ارائه ميدهد.
* مدارك لازم شامل اصل شناسنامه، كارت ملي و دو قطعه عكس زوجين ميباشد.
* نبايد از يك ماه تاريخ انقضا جواب آزمايشات گذشته باشد.
– اصل شناسنامه پدر عروس (براي دوشيزگان)
* درصورتي كه پدر زوجه فوت كرده اصل شناسنامه باطل شده به همراه كپي يا اصل گواهي فوت ثبت احوال و كپي لازم است.
* در غير اين صورت داشتن وكالتنامه محضري پدر زوجه الزامي است.
* اگر ازدواج دوم زوجه بود مدرك زير بايد ارائه شود.
– اصل طلاقنامه
– اصل و كپي گواهي فوت همسر قبلي

"براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09120146570 تماس حاصل نماييد "


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۷:۴۳ توسط:musicstar موضوع:

دفتر شيك براي ثبت عقد و ازدواج – مراحل ثبت ازدواج دائم

دفتر عقد

دفتر عقد و ازدواج شيك با قيمت مناسب

دفتر ازدواج غرب تهران با سفره عقد شيك

برخي از افراد جامعه كه در رفاه كامل زندگي ميكنند مشخصا مشكلي با هزينه هاي عقد و ازدواج ندارند، اما اگر واقع نگرانه به جامعه نگاه كنيم بخش عمده اي را طبقه متوسط و رو به پايين تشكيل ميدهند، بنابراين مشكلات اقتصادي روي اين افراد سنگيني بيشتري دارد و در زمان عقد و ازدواج باعث نگراني زوجين و خانواده ها ميشود.
ازدواج يك بار در زندگي افراد رخ ميدهد و هركسي دوست دارد در بهترين روز زندگي اش همه چيز بر وفق مردادش باشد و آرزويي هايي كه داشته است براي اين روز برآورده شود.
پس اگر در شرف عقد و ازدواج هستيد و نگران هزينه هاي بالاي دفاتر عقد و ازدواج ايد، دفتر ازدواج مهر و وفا اين نگراني را از شما دور ميكند.
دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا در تهران منطقه سعادت آباد، براي تمامي افراد جامعه در هر سطحي به برگذاري مراسمي رويايي در محيطي شيك و مدرن ميپردازد.
امكانات دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا شامل، سفره عقد لوكس و مدرن با ۵ تم رنگ، عقد شرعي و ثبت عقد، انتخاب عاقد، برگذاري عقد آريايي، بادكنك آرايي، شمع آرايي، ظرفيت ۵۰ نفر، گل آرايي طبيعي، پذيرايي و… ميباشد.
كه در ۴ پكيج مختلف براي شما عزيزان ارائه ميشود.

دفتر شيك براي ثبت عقد و ازدواج – مراحل ثبت ازدواج دائم

از دسته امكاناتي كه دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا براي عروس و داماد هاي عزيز در نظر گرفته براي آن دسته از افرادي است كه تنها ميخواهند در اين دفتر عقد، ثبت ازدواج كنند.
زوجين عزيز ميتوانند از شنبه تا چهارشنبه به جز اعياد به ثبت ازدواج در دفتر عقد مهر و وفا بپردازند.

مراحل ثبت ازدواج دائم

مرحله اول: مراجعه به دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا براي بستن قرارداد و تعيين زمان عقد به همراه مدارك لازم.
– اصل شناسنامه زوجين به همراه ۲ برگ كپي
– اصل كارت ملي زوجين به همراه ۲ برگ كپي (پشت و رو كارت)
– جواب آزمايش قبل از عقد و يا دريافت معرفي نامه آزمايشگاه
* دفتر ازدواج مهر و وفا به شما عزيزان معرفي نامه آزمايشگاه و آدرس آزمايشگاه هاي معتبر را ارائه ميدهد.
* مدارك لازم شامل اصل شناسنامه، كارت ملي و دو قطعه عكس زوجين ميباشد.
* نبايد از يك ماه تاريخ انقضا جواب آزمايشات گذشته باشد.
– اصل شناسنامه پدر عروس (براي دوشيزگان)
* درصورتي كه پدر زوجه فوت كرده اصل شناسنامه باطل شده به همراه كپي يا اصل گواهي فوت ثبت احوال و كپي لازم است.
* در غير اين صورت داشتن وكالتنامه محضري پدر زوجه الزامي است.
* اگر ازدواج دوم زوجه بود مدرك زير بايد ارائه شود.
– اصل طلاقنامه
– اصل و كپي گواهي فوت همسر قبلي

"براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09120146570 تماس حاصل نماييد "


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۷:۱۹ توسط:musicstar موضوع: